Wiodąca na polskim rynku firma zajmująca się akceptacją transakcji kartami płatniczymi stanęła przed szansą umocnienia swojej pozycji rynkowej. Możliwość przejęcia obsługi płatności kartami jednej ze światowych organizacji kart płatniczych było olbrzymią szansą. Projekt zakładał przystosowanie procesów operacyjnych, systemów IT, wydzielenie i przejęcie spółki, przeniesienie pracowników oraz migrację danych.
Główne wyzwania projektu stanowiły:
- oczekiwany krótki czas dostarczenia produktów projektu,
- zarządzanie i koordynacja wieloma dostawcami
- bardzo złożony i różnorodny zakres projektu.
Duża firma zajmująca się outsourcingiem procesu wydawania i obsługi operacyjnej kart płatniczych w związku z rekomendacjami KNF dla banków, stanęła w obliczu przejścia przez wiele audytów w jednym momencie.
Główne wyzwania projektu stanowiły:
- bardzo szeroki zakres każdego audytu,
- różne zakresy poszczególnych audytów,
- ogromna liczba audytowanych dokumentów oraz procesów.
W związku ze zmianami rynkowymi jeden z banków działających na polskim rynku zdecydował się na aktualizację i rozszerzenie posiadanego systemu hurtowni danych. Celem projektu było dostosowanie wybranego data martu oraz samej hurtowni danych.
Główne wyzwania projektu stanowiły:
- krótki czas na dostarczenie produktów projektu,
- zmienny zakres projektu,
- jednoczesna migracja i upgrade środowisk informatycznych,
- duża rozpiętość zagadnień obsługiwanych w ramach projektu.